неделя, 8 ноември 2009 г.

Двама са група, а трима са сила



в тези думи, казани от Учител има много истина. Още повече, когато енергията на тези двама - трима е впрегната да работи за дадена кауза.

В Интернет пространството има много дискусии относно думата кауза. За някои тя дори е мръсна дума. "Ооо ама пак ли?" "И се насажда мнението, че тези, които се борят за каузи са хора ограничени и агресивни, когато другите не подкрепят, това за което се борят. Това ме направи изключително предпазлива що се отнася до прокламиране на каузи и убеждения за това, кое е справедливо. Както някои ме описаха - била съм по - тиха и от тревата. :))) Това не означава, че не мога да бъда досадна многознайка или пък нямам мнение по всеки въпрос. :)))) 

Но ето че животът пак ме опроверга. Много точно е казано "Животът винаги е прав". Случайност, синхроничност или каквото и да е ме срещна, благодарение на интернет с Хриси , с която сме наборки, колежки по съдба, астрологични роднини и какво ли още не. :)))) Когато първия път прочетох неин постинг в блога й, се засрамих. :)) 


Нека да ви представя и новата съвместна инициатива "Ние ви чуваме" . Сайтът има за цел да бъде комуникативен мост между нас - хората със слухови проблеми и всички останали. :) Знам, че предразъсъдъците се формират поради невежеството. Не искам да звучи сякаш съдя другите, че живеят в своето удобство, а просто искам да извикам на висок глас: " Хей аз съм тук. Искаш ли да общуваме? Отворена съм за твоя свят."

Най - ценният урок, който научих е, че в това да си открит - няма нищо страшно. 

Нега Бог бди над вас.  

2 коментара (+add yours?)

Христина Чопарова каза...

Илбенчоооо... няма какво да се засрамваш - помощта ти е не-о-це-ни-ма! :)) Благодаря ти за поста! Мляс! :* :)

Бени каза...

Аз за себе си се засрамих, не за друго. :)))

Публикуване на коментар